HERROEPINGSRECHT

 

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om jouw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van jouw vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd dienen te worden.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@moestuinenbloem.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product en de verpakking dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Wil je je product ruilen? Dat kan. Je kunt hiervoor contact opnemen met klantenservice@moestuinenbloem.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

NIET RETOURNEERBAAR

Door de aard van bepaalde producten in ons gamma, zoals de levende producten van BioGroei met een beperkte levensduur, kun je deze niet retourneren. Het herroepingsrecht, zoals hierboven beschreven, is dan ook niet van toepassing bij deze producten. De verkoop is na succesvolle betaling definitief.

Planten (groente-, kruiden- en tuinplanten), kleinfruit en fruitbomen zijn ook uitgesloten van bovenstaande regeling. Indien je vragen hebt n.a.v. een levering van dit soort producten, kun je met ons contact opnemen via klantenservice@moestuinenbloem.nl. Wij kijken dan samen met jou naar een oplossing. 

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.